El BLOC de les Valls del Vinalopó reunit a Novelda el 2 de juny de 2011 elegeix una nova Executiva Comarcal presidida pel nou regidor del Bloc de Petrer, David Navarro. David Navarro per unanimitat i aprova una resolució en contra de les reformes proposades per la Conselleria d’Educació per les que se suprimeixen les línies en valencià en els col•legis i instituts.

El regidor del BLOC de Petrer, David Navarro Fernández, va ser escollit ahir com a nou secretari comarcal del BLOC de les Valls del Vinalopó per unanimitat en l’Assemblea Comarcal celebrada ahir. Navarro substitueix en el càrrec a Víctor Cremades, qui va presentar la seua dimissió a causa dels roïns resultats electorals a Novelda, de qui ha destacat «la importància del treball que ha fet durant tants anys», en el marc d’un procés de renovació del BLOC a la comarca després de valorar els resultats de les eleccions locals i autonòmiques.

La resta de l’Executiva Comarcal del BLOC de les Valls del Vinalopó la formen el també petrerí Miquel Campello, els novelders Sílvia Anna, Juli Martínez, Mari Carmen Forniés i Carles Sala, i elregidor del Pinós Juan Carlos Navarro. L’objectiu principal de la nova Executiva serà consolidar el partit a Petrer, Novelda i el Pinós i crear nous col•lectius locals en la resta de municipis de la comarca.

Així mateix, el BLOC continuarà treballant en propostes de caràcter social i mediambiental per a eixir de la crisi, en contra de la política de retallades socials impulsada des de Madrid i València. De cara a la setmana vinent, l’Assemblea Comarcal del BLOC ha donat suport a la convocatòria d’Escola Valenciana i altres entitats cíviques per a manifestar-se el proper 9 de juny en contra de les reformes proposades pel conseller d’Educació Alejandro Font de Mora que suposarien la desaparició de les línies en valencià a les escoles.